Latvijas daba un ģeogrāfija. Iedzīvotāju portrets. Kā veidojās latviešu tauta? Pareizās atbildes uzdevumam 6. lpp. Nosaki apgalvojuma pareizību atbilstoši tekstam! 7. lpp.
Mācību joma
Apgaismības laikmets, Daba un ģeogrāfija, Iedzīvotāji, Iedzīvotāju skaits, raksturojums, Jaunlatviešu kustība, Kurzemes-Zemgales hercogiste (1561-1795), Latviešu un lībiešu valodas izveide, Latviešu valoda, Latvijas teritorija 13.gs.-19. gs. I puse, Latvijas vēsturiskie novadi, Salikts teikums, Vēsture un sociālās zinības, Vienkāršs teikumsValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Valodas un satura integrēta apguve. CLIL termina skaidrojums. Tā saturs, mērķis. Tematu izvēršana valodas apguvē. Valodas izmantošana satura apguvē (instruments, mērķis, saziņas rīks). Žanrā (runā, rakstos) balstīta mācīšana. CLIL formas skolā. 6’20” – 45’55”
Uz materiālu
Video fails, www.youtube.com
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.11. Bukletu veidošana. Buklets par Rīgas arhitektūru ”Par ko stāsta māju fasādes?”. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Mācību mērķis un sasniedzamie rezultāti. Metodiskie ieteikumi. 207., 208. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv