Jaunlatvieši un nacionālā atmoda. Kultūras darbinieki un viņu uzskati. Savieto autora vārdu ar atbilstošo citātu! 13. lpp. Atbildes 18.lpp.
Mācību joma
Alunāns Juris, Auseklis, Barons Krišjānis, Dzeja, Dziesmiņas, Eposs, Gaismas pils, Jaunlatviešu kustība, Kultūra, Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas, Lāčplēsis, Latviešu valoda, Latvju Dainas, Literatūra, Nacionālās atmodas kustība 19. gs. II pusē, Personības veidošanās, identitāte, Pumpurs Andrejs, Saimniecība un ražošana, Valdemārs Krišjānis, Vēsture un sociālās zinībasValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.10. Maņu iesaiste mācību procesā. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Skolēna darba lapa. 1.–3. uzd. Spēlējiet spēli ”Sastingušās ainas”: Veidojiet etīdi par kādas gleznas reprodukciju; vērtējiet tēlojumu; izmantojiet dotās frāzes! 206. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Vēsture. Noziegums un sods. Uzdevums “Mūsu klases likumi”. Veido taisnīgu klases likumu krājumu! 20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Ievads. Vingrinājums “Kas var notikt un kas nevar?” 23. darba lapa. Sagrupē dotos piemērus! 134. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv