Lasīšana. Jautājumu veidošana. Īpašības vārds (5. stunda). Veido teikumu, sakārto sajukušos īpašības vārdus! I.Ziemaņa grāmatas “Peļķīte” fragmentā: izraksti īpašības vārdus, atbildi uz jautājumiem par teksta saturu! Slēgtie un atvērtie jautājumi: veido jautājumus par izlasīto! Garums 17’50”
Mācību joma
Īpašības vārds, Īpašības vārdu raksturojums (dzimte, skaitlis, locījums, galotnes, pakāpes), Jautājamie (kurš, -a), Jautājuma (vai), Jautājuma teikums (?), Jautājuma zīmes lietošana, Latviešu valoda, Literatūra, Partikula, Salikts teikums, Stāstījuma teikums (.), Stāsts, Teikuma locekļu saistīšana, Vārdu kārtība teikumā, Vienkāršs teikums, VietniekvārdsValodas līmenis
B2Izdevējs
Latvijas Izglītības un zinātnes ministrijaMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Darbalapa, uzdevums, Interaktīvs mācību līdzeklis, Metodiskais līdzeklis, Teksts, VideomateriālsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Stāsts. Teikuma gramatiskais centrs (20. stunda). Izdomā stāstu ar doto galveno varoni, izmanto izvēlētos vārdus, nosaki teikuma gramatisko centru! Saceri stāstus par savu mīļāko grāmatu varoni! Veido tabulu par teikuma locekļiem! Nosaki teikumos gramatisko centru! Garums 19’30”
Uz materiālu
Video fails, www.tavaklase.lv
Lasi I.Ziemaņa stāstu ”Peļķīte”! Nosaki tēlus, galveno domu un darbības vietu; izraksti viennozīmīgus un daudznozīmīgus vārdus, sinonīmu un antonīmu pārus; uzraksti slēgtus un atvērtus jautājumus par tekstu; norādi izmantotos lasīšanas veidus un stratēģijas!
Uz materiālu
Google Docs, docs.google.com
Lasīšana. Antonīmi. Zināšanu un prasmju nostiprināšana darbā ar tekstu (8. stunda). Atrodi antonīmu pārus M.Mītemas pasakā “Divas māsas”! Fragmentā no I.Ziemaņa grāmatas “Peļķīte”: nosaki teikumu noskaņu, atrodi norādīto vārdu antonīmus, novērtē teikuma noskaņas maiņu! Garums 19’30”
Uz materiālu
Video fails, www.tavaklase.lv