Kultūras identitāte un valstiskā piederība. Svētki. 7.14. Saruna raidījumā “Kā labāk dzīvot” par 4. maija svētku svinēšanas tradīcijām. Darbības vārda ‘būt’ saīsinātā sarunvalodas forma. Barbarismu ‘forši’, ‘bišķiņ’ izmantojums. Neliterāras kārtas skaitļa vārda lokatīva formas lietojums. 2. ekrāns
Mācību joma
1. persona (es, mēs), 3. persona (viņš/-a, viņi/-as), Apstākļa vārds, Atgriezeniskie (-ties), Darbības vārds, III konjugācija (lasu-lasīju), Īstenības izteiksme (ir), Laika (vakar), Neatkarības deklarācija (1990. g. 4. maijs), Nekārtnie (būt, iet, dot), Pagātnes laiks, Pamata (divi, -as), Skaitļa vārds, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Tiešā/netiešā runa un citātiIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Cilvēks. Veselība un pašsajūta. 5.12. Lekcijas fragments par vecāku lomu bērnu dzīvē. Vārdu izlaidums monologā. Darbības vārda ‘zināt’ pavēles izteiksmes lietojums īstenības izteiksmes formas vietā. Apstākļa vārda ‘kad’ nepareizs lietojums papildinātāja palīgteikuma ievadīšanai. 6. ekrāns
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, valoda.lv