Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
2. nodaļa. Rudens klāt! Uz kino! 35. uzd. 1.–4. Kino apmeklētāja un biļešu kasieres saruna par biļešu iegādi. Veido līdzīgu dialogu atbilstoši informācijai par kino seansiem! 44.-45. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 4. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
Izsauksmes vārds
,
Izsaukuma teikums (!)
,
Jautājuma teikums (?)
,
Kārtas sk.v. (otrais, ā)
,
Pamata (divi, -as)
,
Pareizrakstība un pieturzīmes
,
Pieklājības izteikšanas (Paldies!)
,
Skaitļa vārds
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Tiešā/netiešā runa un citāti
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Kalendārs, laiks, diena, mēnesis, gads
,
Sveicināšanās, pieklājības frāzes
,
Teātri, kino, koncerti, muzeji
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
8. nodaļa. Skaitļu pasaulē. Matemātikas stundā. 145. uzd. 1. Pamata un kārtas skaitļa vārdu pareiza izruna. Lasi tekstus ar skaitļiem! 146. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
8. nodaļa. Skaitļu pasaulē. Kas? Kur? Kad? 156. uzd. 2. Pastāsti atbilstoši televīzijas programmai: Cikos sākas un beidzas filmas un raidījumi? 157. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
10. Svaigā lauku gaisā. 10.1. Ciemos pie dabas. 2. uzd. 2.1. Ekskursiju maršruti. Sagatavo ekskursijas plānu: norādi laiku un pasākumu! Izmanto doto informāciju un vārdus! 90.,91 lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
7. nodaļa. Muzejs – tas ir interesanti. Kas ir muzejs? 148. uzd. 1. Pastāsti par attēlos redzamo, izmanto dotos norādāmos vietniekvārdus! 128., 129. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt