Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
5. nodaļa. Veselā miesā vesels gars. Sportosim! 103. uzd. 1., 2. Fragments no Dž. K. Roulingas “Harijs Poters un filozofu akmens”. Atbildi uz kalambola apraksta izpratnes jautājumiem! 86., 87. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 6. klasei mazākumtautību skolā
Mācību joma
Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.)
,
Darbības vārdi ar priedēkli (at-; pie-)
,
Darbības vārds
,
Izsaukuma teikums (!)
,
Jautājuma teikums (?)
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Vārddarināšana
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
Temats
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Sports un sportošana, spēles
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Pamiljane Laima
,
Vaivade Vineta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
2. nodaļa. Es augu un mainos. Es gribu līdzināties… 30. uzd. 1.–4. Uzraksti un pastāsti par savu pasakas, literārā darba, filmas varoni! Izmanto dotās norādes! 30. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 2. nodaļa. Lai nav garlaicīgi! 1. pielikums. Darbs ar tekstu. Orientēšanās sports. Liec pieturzīmes; pārveido tekstu par interviju; savieto teikuma daļas; paud viedokli par sporta veidu! Metodiskie ieteikumi. 28., 29. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. nodaļa. Blēņosimies! Darbi un nedarbi. 45. uzd. 2. Vēro attēlu un pastāsti: kādas dzīvu būtņu īpašības piemīt priekšmetiem dzejolī ”Mūsu mājas”? 54. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. nodaļa. Iepazīsimies! Mēs esam kaimiņi! Tur, ziemeļos… 38. uzd. 2., 3. T. Jānsones darba „Bīstamā vasara” fragments par tēla nokļūšanu teātra noliktavā. Atbildi uz teksta izpratnes jautājumu saliktos teikumos! 37., 38. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt