Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
5. nodaļa. Veselā miesā vesels gars. Sportosim! 103. uzd. 1., 2. Fragments no Dž. K. Roulingas “Harijs Poters un filozofu akmens”. Atbildi uz kalambola apraksta izpratnes jautājumiem! 86., 87. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 6. klasei mazākumtautību skolā
Mācību joma
Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.)
,
Darbības vārdi ar priedēkli (at-; pie-)
,
Darbības vārds
,
Izsaukuma teikums (!)
,
Jautājuma teikums (?)
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Vārddarināšana
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
Temats
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Sports un sportošana, spēles
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Pamiljane Laima
,
Vaivade Vineta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
3. nodaļa. Iepazīsimies! Mēs esam kaimiņi! Tur, ziemeļos… 38. uzd. 2., 3. T. Jānsones darba „Bīstamā vasara” fragments par tēla nokļūšanu teātra noliktavā. Atbildi uz teksta izpratnes jautājumu saliktos teikumos! 37., 38. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
10. nodaļa. Cik zaļas lapas kokam, cik zaļi paši mēs! Kā visu atcerēties? 181. uzd. 1. Lasi un atstāsti tekstu par atmiņas veidiem un tās trenēšanu! 183., 184. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
10. nodaļa. Cik zaļas lapas kokam, cik zaļi paši mēs! Kā visu atcerēties? 188. uzd. 2. I. Ziedonis ”Zaļā pasaka”. Pastāsti: Ar kādām krāsām, smaržām, skaņām tev asociējas pasaka? 189. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 7. nodaļa. Kas tu būsi? Es būšu… 8. pielikums. Darba lapa. Fragments no I. Ziedoņa ”Čaklās pasakas”. Teksta izpratnes uzdevumi; darbības vārdi saimniecībā veicamu darbību nosaukšanai. 88., 89.lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt