Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
6. nodaļa. Kopā ar grāmatu. Kāds es esmu lasītājs? 124. uzd. 1.–3. Grāmatu rašanās vēsture. Atbildi uz jautājumiem atbilstoši informācijai tekstā! 102., 103. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 6. klasei mazākumtautību skolā
Mācību joma
Āfrika
,
Āzija
,
Eiropa
,
Kārtas sk.v. (otrais, ā)
,
Leksikoloģija un semantika
,
Pamata (divi, -as)
,
Salikts teikums
,
Skaitļa vārds
,
Skaitļa vārdu savienojumi (gadskaitļi)
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Svešvārdi jeb internacionālismi
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Valstis, tautas un valodas
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Pamiljane Laima
,
Vaivade Vineta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
1. Saziņa un tehnoloģijas. 1. Interneta pirmsākumi pasaulē un Latvijā. Nosaki apgalvojuma pareizību atbilstoši informācijai tekstā!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, elaipa.lv
2. Vide un laiks. 10. Filma “Sapņu komanda 1935”. Klausies tekstu un ievieto teikumos atbilstošos no dotajiem vārdiem un vārdu savienojumiem!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, elaipa.lv
3. nodaļa. Iepazīsimies! Mēs esam kaimiņi! Tur, ziemeļos… 39. uzd. 1.–3. Iedomājies ceļojumu uz kādu Ziemeļvalsti! Izvēlies līdzņemamās lietas no attēlā redzamajām! Paskaidro izvēli saliktos pakārtotos teikumos! 38., 39. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 1. nodaļa. Kad vasara pagājusi. 1. pielikums. Klausīšanās teksts. Fragments no S. Kūperes grāmatas „Virs jūras, zem akmens” par trīs bērnu piedzīvojumiem vasarā. Atstāsti tekstu! Izdomā turpinājumu! Metodiskie ieteikumi. 20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt