Cēloņi un sekas. Vēsture. Vietējas un pasaules mēroga sekas. Vingrinājums “Dažādi kari”. Mērķi, personības ieguvums argumentēšanā un viedokļa uzklausīšanā, metodiskie ieteikumi. 44. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.4. Metode ”Zinu, vēl nezinu, jautājums”. Sociālā un pilsoniskā joma. Darbs ar tekstu ”Molotova – Rībentropa pakts”: Mācību mērķis un metodiskie ieteikumi teksta analīzei. 184., 185. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Valodas un satura integrēta apguve. CLIL termina skaidrojums. Tā saturs, mērķis. Tematu izvēršana valodas apguvē. Valodas izmantošana satura apguvē (instruments, mērķis, saziņas rīks). Žanrā (runā, rakstos) balstīta mācīšana. CLIL formas skolā. 6’20” – 45’55”
Uz materiālu
Video fails, www.youtube.com