Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Cēloņi un sekas. Māksla. Kā rodas mākslas darbi? Vingrinājums “Process vai rezultāts?”. Salīdzini Dž. Polloka un J. Pauļuka mākslas darbus! 32. lpp.
Resurss
Domātprieks. Skolēna grāmatas
Mācību joma
Glezniecība
,
Kultūra
,
Kultūras personības
,
Latviešu valoda
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vizuālā māksla
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Filosofija, domāšana
,
Profesijas un nodarbes
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Autoru kolektīvs
,
Burāne Krista
,
Rocēna Ieva
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrs
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Vēsture. Pasakas un vēsture. Vingrinājums “Vēsturiskas personas un pasaku varoņa saruna”. Veido dialogu! 29. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Daļa un veselums. Vēsture. Vēsturiskās personas. Projekts “Enciklopēdija”. Norādījumi vēsturisku personu informācijas apkopošanai. 25. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Māksla. Kā rodas mākslas darbi? Vingrinājums “Kā uzgleznot gleznu?”. I. Iltneres dzejolis. Jautājumi pārrunām “Noskaņas”. 30. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Mūzika. Vingrinājums “Dažādi tautas mūzikas instrumenti”. Iedalījums un izmantojums. Izlasi tekstu un sagrupē minētos instrumentus! 51.-54. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt