Esošais un neesošais. Vēsture. Kā mēs atceramies? Vingrinājums “Vai visi atceras vienādi?”. Mērķi; personības ieguvums parādību cēloņu analizēšanā un secinājumu veidošanā; metodiskie ieteikumi. 61. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Laiks un telpa. Valoda. Vārdi laikā un telpā. Vingrinājums “Kā rodas nosaukumi?”. Rīgas ielu nosaukumu izveide. Mērķi; personiskais ieguvums faktu ieguvē un salīdzināšanā; metodiskie ieteikumi. Īsi fakti par dažu Vecrīgas objektu un ielu nosaukumu izcelsmi. 81.-82. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Laiks un telpa. Valoda. Vārdi laikā un telpā. Jautājumi pārrunām “Valodas mainība laikā un telpā” un spēle “Kinofilma – saruna ar cilvēku no cita laikmeta”. Mērķi; personības ieguvums saskarsmes prasmju un iztēles pilnveidošanā; metodiskie ieteikumi. 82. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv