Esošais un neesošais. Vēsture. Kā mēs atceramies? Vingrinājums “Vai visi atceras vienādi?”. Mērķi; personības ieguvums parādību cēloņu analizēšanā un secinājumu veidošanā; metodiskie ieteikumi. 61. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Vērtības. Vēsture. Cilvēka vērtības. Uzdevums “Kurš ir brīvs?” Senās Ēģiptes sabiedrības kārtu pienākumi un iespējas. Mērķi; personības ieguvums informācijas apkopošanās un analizēšanas prasmju attīstīšanā; metodiskie ieteikumi. Brīvības jēdziena skaidrojums filosofijā. 98. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv