Esošais un neesošais. Vēsture. Kas būtu, ja būtu? Vingrinājums “Notikumu ietekme” un “Vai nenotikušais ietekmē?”. Jautājumi pārrunām “Kas būtu, ja būtu?”. Mērķi; personības ieguvums kritiskās domāšanas attīstīšanā; metodiskie ieteikumi. 64. lpp.
Temats
Filosofija, domāšanaValodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Cēloņi un sekas. Māksla. Kādēļ man patīk, bet tev – nē? Vingrinājums “Ko katrs domā?”. H. Bidstrufa karikatūras “Glezna” analīze. Jautājumi pārrunām “Uzskatu dažādība”. Mērķi; personības ieguvums spriestspējas un gaumes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; filosofu atziņas par mākslas darba vērtību. 48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv