Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Vingrinājums “Kad, kur un kāpēc cilvēki klusē?”. Analizē klusēšanas situācijas! 37. lpp.
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.13. Vizītkaršu veidošana. Vizītkartes ”Ceļojums grādu tīklā” veidošana. Dabaszinību mācību joma. Skolēna darba lapa. 3. uzd. Veido kāda dabas objekta vizītkarti; iekļauj norādīto informāciju! 224. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Laiks un telpa. Daba. Dabas laiks. Vingrinājums “Brīnums”. Izvērtē cilvēka pasaules uztveres izmaiņas! 14. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Daba. Sapņi. Jautājumi pārrunām “Vai tu esi pamodies?”. Sapņu telpa, īpašības un ietekme. 18. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv