2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.5. Tabulas un grafiskie organizatori: Uzskates līdzekļu nozīme mācību prcesā; informācijas kārtošanas veidi: hierarhiskais; konceptuālais; secīgais un cikliskais. 186.–189. lpp.
Mācību joma
Latviešu valodaTemats
Izglītība un skolasValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Skola. A2. Skolotājiem un vecākiem. Gramatika. 1. konjugācijas atgriezenisko darbības vārdu konjugēšana tagadnes, pagātnes, nākotnes 3. personas formās. 2. uzd. Raksti darbības vārdu ‘sākties’ vai ‘beigties’ pareizā formā atbilstoši informācijai stundu sarakstā. 4. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, www.visc.gov.lv
Vecāku rokasgrāmata “Divvalodīgi bērni”. Biligvālās izglītības jēdziens, mīti un realitāte. Bērna valodas attīstība, apguvi ietekmējošie un traucējošie faktori. Mācību motivācijas nozīme un tās veicināšanas paņēmieni, veiksmīga skolēna pieredze un tās veidošana. Vecāku loma un ieteikumi valodu apguvē. 67 lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv