2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.5. Tabulas un grafiskie organizatori: Uzskates līdzekļu nozīme mācību prcesā; informācijas kārtošanas veidi: hierarhiskais; konceptuālais; secīgais un cikliskais. 186.–189. lpp.
Mācību joma
Latviešu valodaTemats
Izglītība un skolasValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Skola. A2. Skolotājiem un vecākiem. Gramatika. 1. konjugācijas atgriezenisko darbības vārdu konjugēšana tagadnes, pagātnes, nākotnes 3. personas formās. 2. uzd. Raksti darbības vārdu ‘sākties’ vai ‘beigties’ pareizā formā atbilstoši informācijai stundu sarakstā. 4. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, www.visc.gov.lv