2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.10. Maņu iesaiste mācību procesā. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Skolēna darba lapa. 1.–3. uzd. Spēlējiet spēli ”Sastingušās ainas”: Veidojiet etīdi par kādas gleznas reprodukciju; vērtējiet tēlojumu; izmantojiet dotās frāzes! 206. lpp.
Autors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsMateriāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums, Izpratne (jautājumi), Jaunrades darbs, projekts, Spēle, aktivitāteAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Māksla. Glezna kā spogulis. Uzdevums “Ko atklāj pašportrets?”. Rembranta gleznu analīze. 42. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Māksla. Viens no otra. Uzdevums: Salīdzini Purvīša gleznu “Pavasaris” ar Jettes Užānes cimdu pāri! 36. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv