Vērtības. Daba. Vizuālā dienasgrāmata. Vingrinājums “Notikums Japānā”. Mērķi; personības ieguvums aizspriedumu analizēšanā, subjektīvā un objektīvā uztverē; metodiskie ieteikumi. 97. lpp.
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Vērtības. Mūzika. Mūzika kā vērtība. Prāta vētra “Kas ir vērtība?” un vingrinājums “Mūzika kā vērtība”. Mērķi; personības ieguvums attieksmes veidošanā pret laicīgām un mūžīgām vērtībām; metodiskie ieteikumi. H.Biezais “Kultūra un subkultūra” par vērtībām un to sistēmu ar piemēriem mūzikā. 109.-110. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.10. Maņu iesaiste mācību procesā. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Sastingušās ainiņas: Drāmas paņēmiena raksturojums un izmantojums; metodiskie ieteikumi. 203. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Vērtības. Matemātika. Vērtību relativitāte. Jautājumi pārrunām “Relatīvas vērtības” un vingrinājums “Smilšu kaudze”. Mērķi; personības ieguvums loģiskās domāšanas attīstīšanā un izpratnes veidošanās par vērtību daudzveidību; metodiskie ieteikumi. Informācija par paradoksu un aporiju. 107. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv