Lībiešu valoda. Informācija par rakstiem lībiešu valodā, valodniecības pētījumiem un izdevumiem no senatnes līdz mūsdienām, datubāzēm, izglītības un pētniecības iestādēm. Lībiešu valodas materiālu vācēju, pētnieku un popularizētāju, kultūras darbinieku personālijas. Apraksts: Vēstures, biogrāfijas un darbības, izdevuma raksturojums; devums un nozīme; informācijas avoti un attēli.
Resurss
Lingvistiskā karteMācību joma
Dialektismi, Folkloras vākšana, krājumi, Kultūra, Kultūras personības, Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas, Latviešu un lībiešu valodas izveide, Latviešu valoda, Leksikoloģija un semantika, Lībieši, lībiešu valoda, Literatūra, Publicistika, periodika, Termini, Trimdas latviešu darbība, Uzziņu literatūra, Vēsture un sociālās zinības, Vēsturiski nozīmīgas personībasAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Audiomateriāls, raidieraksts, Datubāze, Karte, Teksts, VideomateriālsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Ceļvedis pedagogiem darbam ar reemigrantu bērniem. Ieteikumi pedagogiem reemigrantu bērnu iekļaušanai mācību vidē. Dzīves un mācību vides atšķirības. Apjukumu radošie faktori un ieteikumi palīdzībai reemigrējušajām ģimenēm. Izglītības pieredze Latvijā un ārvalstīs: pamatskolas Anglijā; izglītība Vācijā; skolēni no arābu zemēm. 1.–48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Valodas un satura integrēta apguve. CLIL termina skaidrojums. Tā saturs, mērķis. Tematu izvēršana valodas apguvē. Valodas izmantošana satura apguvē (instruments, mērķis, saziņas rīks). Žanrā (runā, rakstos) balstīta mācīšana. CLIL formas skolā. 6’20” – 45’55”
Uz materiālu
Video fails, www.youtube.com