Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
10. Svaigā lauku gaisā. 10.1. Ciemos pie dabas. 9. uzd. 9.2., 9.3. Izpratnes jautājumi latviešu tautas pasakai ”Kad koki mācēja runāt”. 96., 97. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 3. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata 2. daļa
Mācību joma
Daba un ģeogrāfija
,
Izsaukuma teikums (!)
,
Jautājuma teikums (?)
,
Kārtas sk.v. (otrais, ā)
,
Koki un krūmi
,
Pasakas
,
Rosinājuma teikums (!)
,
Salikts teikums
,
Skaitļa vārds
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
,
B2
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Ģimene, radi, draugi
,
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Anspoka Zenta
,
Dambe Zaiga
,
Marševska Iveta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
2. nodaļa. Atkal esam skolas solā. Skolas dzīve. 73. uzd. 1.–3. Analizē V. Ļūdēna dzejoli ”Kad grāmatas lasu”: Raksturo dzejoļa pamatdomu, turpini teikumus par grāmatu lasīšanu! 45. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. nodaļa. Kas mums ir Latvija? Latvija – mūsu zeme. 184. uzd. 1. G. Bereļa pasakas „Agnese un tumsas valdnieks” fragments “Laikaveča stāsts”. Ievieto teikumos lietvārdiem atbilstošās galotnes! 111., 112. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
10. Svaigā lauku gaisā. 10.2. Ap Jāņiem. 14. uzd. 14.1. Lauku darbu un darbarīku nosaukumi un attēli. Pastāsti: Kuri lauku darbi jāpabeidz līdz Jāņiem? 102. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 1. nodaļa. Varu, protu, uzdrīkstos… 2. pielikums. Klausīšanās teksts. Latviešu tautas pasaka ”Eža kažociņš”. Metodiskie ieteikumi. Teksta fragmenti sakārtošanai pareizā secībā. 19., 20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt