Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
10. Svaigā lauku gaisā. 10.1. Ciemos pie dabas. 9. uzd. 9.2., 9.3. Izpratnes jautājumi latviešu tautas pasakai ”Kad koki mācēja runāt”. 96., 97. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 3. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata 2. daļa
Mācību joma
Daba un ģeogrāfija
,
Izsaukuma teikums (!)
,
Jautājuma teikums (?)
,
Kārtas sk.v. (otrais, ā)
,
Koki un krūmi
,
Pasakas
,
Rosinājuma teikums (!)
,
Salikts teikums
,
Skaitļa vārds
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
,
B2
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Ģimene, radi, draugi
,
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Anspoka Zenta
,
Dambe Zaiga
,
Marševska Iveta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
4. Paņemu plaukstā un apmīļoju. 4.3. Latvijas kaimiņvalstis. 15. uzd. 15.3.-15.4. Uzraksti e–pasta vēstuli vecvecākiem ar lūgumu doties ceļojumā! Izmanto doto vēstules shēmu un paraugu! 91. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. nodaļa. Kas mums ir Latvija? Apceļosim savu un citas zemes! 257. uzd. 1.–5. Analizē A. Brigaderes lugas „Sprīdītis” teksta fragmenta “Sprīdītis pie Vēja mātes” saturu un tēlus! 147., 148. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. nodaļa. Ap–čī! Slimība klāt. Kā nesaslimt? 61. uzd. 1. Papildini teikumus ar vārdiem vai vārdu savienojumiem! Izmanto darbības vārdus pavēles izteiksmes formā! 69. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Es nāku no… 2.2. Viens pats mājās. 13. uzd. 13.2. Veido stāstījumu par attēlos redzamo zēna dienas kārtību: Kad un ko zēns dara? Ko viņš dara nepareizi? Kādus drošības noteikumus viņš neievēro? 46., 47. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt