2. Kā izzināt sava novada, tuvākās apkārtnes vēsturi? Pārmaiņu un seku noteikšana. Nodarbības gaita attēlos redzamo vēsturisko objektu aprakstīšanai agrāk un tagad! Specifisks, ar divdabi izteikts vārdu krājums. 19. lpp.
Mācību joma
Arhitektūra un ainavas, Brīvības piemineklis, Ciešamās kārtas pagātnes (-ts, -ta), Darāmās kārtas pagātnes (-is, -usi), Daudzskaitlis, Divdabis, Kultūra, Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas, Latviešu valoda, Latvijas teritorija 13.gs.-19. gs. I puse, Nominatīvs (kas?), Novadi, pilsētas, ciemi, Pilis, pilskalni, Rīga, Salikts teikums, Stāstījuma teikums (.), Tekstveide, Vecrīga, Vēsture un sociālās zinības, VienskaitlisValodas līmenis
B2Vecums
11-12 gadiIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Seminārs par metodisko līdzekli “Sociālās zinības 6. klasē”. Garums: 50′ 57”
Uz materiālu
                Video fails, youtu.be            
        3. Kā saglabāt tradīcijas un līdzdarboties kopienā? Kāds, kurš… Svētku svinēšanas un tradīciju izpētes aktivitāte. 18. lpp.
Uz materiālu
                PDF fails, maciunmacies.valoda.lv