2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.14. Apzinātas starppriekšmetu saiknes veidošana sociālkultūras kompetences attīstīšanai. Praktiskais darbs ”Latviešu ornamenti datora acīm”. Matemātikas mācību joma. Mācību mērķis un sasniedzamie rezultāti. Starppriekšmetu saikne. Metodiskie ieteikumi un dažādas grūtības pakāpes uzdevumu varianti, vērtēšana. 248., 249. lpp.
Temats
Tehnoloģijas, robotiValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Diagnostika, pārbaude, vērtēšana, Jaunrades darbs, projekts, Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.14. Apzinātas starppriekšmetu saiknes veidošana sociālkultūras kompetences attīstīšanai. Starppriekšmetu saiknes piemērs „No Lielvārdes jostas līdz binārajam kodam”. Matemātikas mācību joma. Mācību mērķis un sasniedzamie rezultāti. Starppriekšmetu saikne. Metodiskie ieteikumi un kartīšu paraugi. 233., 234. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Lietpratības pieejas īstenošanas akcenti latviešu valodas nodarbībās. Digitālo tehnoloģiju ietekme uz uzvedību un domāšanu. Caurviju prasmju (pilsoniskās, digitālās pratības) attīstīšana: izmantojamās lietotnes, spēles un mācību materiāli. 1°19’00” – 1°45’00”
Uz materiālu
Video fails, www.youtube.com
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.14. Apzinātas starppriekšmetu saiknes veidošana sociālkultūras kompetences attīstīšanai. Praktiskais darbs ”Latviešu ornamenti datora acīm”. Matemātikas mācību joma. 2. Māras krusts. 3. uzd. Veido latvisko ornamentu ar matemātisko programmu GeoGebra! 254., 255. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv