2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.5. Tabulas un grafiskie organizatori: Uzskates līdzekļu nozīme mācību prcesā; informācijas kārtošanas veidi: hierarhiskais; konceptuālais; secīgais un cikliskais. 186.–189. lpp.
Mācību joma
Latviešu valodaTemats
Izglītība un skolasValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Bilingvālā izglītība daudzkultūru vidē: skola un izglītības politika. Kopienas iesaistīšana mācību procesā. Pieejas valodas apguves plānošanai. Kanādā īstenota projekta analīze. Aptauja par daudzvalodu lasīšanu, divvalodu grāmatu un stāstu projekts, akadēmiskas valodas apguves darbības shēma. 103.–122. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv