2. nodaļa. Runājam…vai saprotam cits citu? Ko es zinu, ko es protu? 8. uzd. Fragments no Vika darba „Kā es meklēju sa vējos jeb pāru pasakas pieaugušajiem” par Salu un Salu. Analizē tēlainos izteiksmes līdzekļus! 33., 34. lpp.
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Dabaszinības – 6. klase. Dzīvnieku un augu vairošanās. 7. Dzīvnieku mazuļu attīstība. 10. lpp. Nosaki apgalvojuma pareizību!
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
“Zumēšana: maskošanās tradīcijas”. Folkloras vebināra ieraksts. Vada J. Stalte un Ē. Zeps. Masku nozīme latviešu tautas ticējumos. Kā tērpties maskojoties. Ģeogrāfiska viktorīna. Maskošanās tradīcijas vīriem. Suitu ķekatu tradīciju apraksts. Miežvilki, čigāni, ķekatas. Ilgums 2°44’01”
Uz materiālu
Video fails, youtu.be
Etnolingvistika. Tautas taksonomiju analīze. Testi un uzdevumi ar pārbaudes iespēju. 6. Fragments no E. Vimbas raksta ”Sēņu nosaukumi stāsta”. Uzraksti, kā sēņu nosaukumos atklājas tām raksturīgās pazīmes un kas nosaukumiem kopīgs ar citu tematisko grupu vārdiem!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, valodasrokasgramata.lv