Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
2. Starp savējiem. 3. Ieraksti teikumos dotos īpašības vārdus atbilstošā pārākās pakāpes formā!
Resurss
e-Laipa. Latviešu valodas pašmācības līdzeklis pieaugušajiem
Mācību joma
1. deklinācija (-s, -š)
,
4. deklinācija (-a)
,
Apzīmētājs (kāds?)
,
Daudzskaitlis
,
Īpašības vārds
,
Latviešu valoda
,
Nenoteiktā galotne (-s, -a)
,
Nominatīvs (kas?)
,
Pārākā pakāpe (-āks, -āka)
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Teikuma locekļu saistīšana
,
Vienkāršs teikums
,
Vienskaitlis
Valodas līmenis
A2
,
B1
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
15-17 gadi
,
18+
,
9-10 gadi
Temats
Ģimene, radi, draugi
,
Ķermenis, izskats, īpašības
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Auziņa Ilze
,
Berķe Maija
,
Lazareva Anta
,
Šalme Arvils
,
Vaivade Vineta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Interaktīvs mācību līdzeklis
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne
elaipa.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Piedzīvojums grāmatu karaļvalstī. Komikss. 3. daļa. Izveido katra tēla vizītkarti! Uzraksti vārdu, raksturo izskatu, pienākumus, rakstura īpašības, prasmes, interesantākos izteicienus un vārdus! 12.–20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
9. notikums. Greizsirdības dēļ. 2.daļa. 7. uzd. Veido vārdu savienojumus: pieraksti norādāmajiem vietniekvārdiem īpašības vārdus ar noteikto galotni un lietvārdus! 115. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Kā lapsēns iemācījās rakstīt. Komikss. 3. daļa. Izveido katra tēla vizītkarti! Uzraksti vārdu, raksturo izskatu, pienākumus, rakstura īpašības, prasmes, interesantākos izteicienus un vārdus! 15–23. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
8. Ceļojums 8.3. pašpārbaudes uzdevums. Lasi par draudzeņu plānoto ceļojumu ar prāmi un izvēlies pareizo no doto teikumu turpinājumiem atbilstoši informācijai tekstā!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt