Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
3. Kā pētīt, ko dara uzņēmēji? Kas notiek uzņēmumā? Darbalapa. 1.-3. Raksturo uzņēmumu: Uzraksti atbildes uz jautājumiem! 30. lpp.
Resurss
Sociālās zinības 3. klasē. Metodiskais līdzeklis valodas un satura apguvei lingvistiski neviendabīgā vidē
Mācību joma
Jautājuma teikums (?)
,
Latviešu valoda
,
Saimniecība un ražošana
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Tekstveide
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
A2
,
B1
,
B2
Vecums
9-10 gadi
Temats
Apģērbs, apavi, rotaslietas, mode
,
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Ēšana un ēdieni, dzērieni
,
Kafejnīcas un restorāni
,
Nauda
,
Profesijas un nodarbes
,
Transports, ceļošana
,
Veikali un iepirkšanās
,
Veselība un medicīna
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Bergmane Annija
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
4. Kā raksturot Latviju? Kas raksturo Eiropas Savienību? 1. darbalapa. Klausies tekstu un ieraksti teikumos vajadzīgos vārdus vai skaitļus! 39. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. Kā kļūt lepnuma vērtiem kopienā? Latvijas personība – Kaspars Daugaviņš. Norādījumi īpašību noteikšanai un sportista gaitu laika līnijas veidošanai. 21. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. Kā kļūt lepnuma vērtiem kopienā? Latvijas personība – Kaspars Daugaviņš. Darbalapa. Izlasi tekstu un nosaki: kādas īpašības piemīt hokejistam? Uzzīmē sportista gaitu laika līniju! 54. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Kā darbojas sociālās grupas dažādos laikos? Sociālā grupa ‘bērni’ agrāk un tagad. Darbalapa. 2. Puiša dzīve Latvijas laukos 20. gadsimta otrajā pusē. Pārraksti tekstu pirmajā personā! 43. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt