Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
3. nodaļa. Blēņosimies! Blēņas un pasakas. 49. uzd. 1. Veido nolieguma teikumus! Noliedz aplamo apgalvojumu atbilstoši attēlā redzamajai situācijai! 60. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 4. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as)
,
Darbības vārdi ar priedēkli (at-; pie-)
,
Darbības vārds
,
Īstenības izteiksme (ir)
,
Nekārtnie (būt, iet, dot)
,
Nolieguma (nē)
,
Nolieguma teikumi
,
Partikula
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Tagadnes laiks
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Izglītība un skolas
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
2. nodaļa. Rudens klāt! Braucam ekskursijā! 15. uzd. 5. Sakārto notikumus pareizā secībā atbilstoši teksta fragmentam no grāmatas ”Herbe ar lielo cepuri”! 25. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 2. nodaļa. Rudens klāt! 10. pielikums. Darba lapa. Noteikumi, izmantojot internetu. Noteikumi Līvu Akvaparkā. Teksta izpratne: Salīdzini noteikumus! Atbildi uz teksta izpratnes jautājumiem! 39., 40. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
10. nodaļa. Cik zaļas lapas kokam, cik zaļi paši mēs! Kā visu atcerēties? 185. uzd. 1. J. Jaunsudrabiņa stāsta ”Skolā” fragments. Teksta izpratne: Kas zēnam rakstīšanā sagādāja grūtības, kā viņš tās pārvarēja? 186. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
10. Svaigā lauku gaisā. 10.3. Prom uz jūru. 25. uzd. 25.1. Pastāsti par bīstamām situācijām peldoties! Izmanto dotos vārdus un vārdu savienojumus! 110. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt