Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
3. nodaļa. Blēņosimies! Darbi un nedarbi. 47. uzd. 1. Pastāsti: Ko bērni dara zīmējumos; kāpēc viņu rīcība ir bīstama? 56., 57. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 4. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as)
,
Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.)
,
Darbības vārds
,
Īstenības izteiksme (ir)
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Tagadnes laiks
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Sports un sportošana, spēles
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
,
Transports, ceļošana
,
Veselība un medicīna
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
10. nodaļa. Cik zaļas lapas kokam, cik zaļi paši mēs! Kā visu atcerēties? 188. uzd. 2. I. Ziedonis ”Zaļā pasaka”. Pastāsti: Ar kādām krāsām, smaržām, skaņām tev asociējas pasaka? 189. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 4. nodaļa. Ap–čī! Slimība klāt! 3. pielikums. Darba lapa. Kas jādara slimības gadījumā? Papildini teikumus ar iederīgo no dotajiem darbības vārdiem vajadzības izteiksmes formā! Metodiskie ieteikumi. 56. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
11. Vai zinu, vai protu? 11.1. Jā, zinu, jā protu! 6. uzd. 6.1. Pastāsti par attēlos redzamajām brīvā laika pavadīšanas iespējām! 122. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
8. Ejam uz… 8.2. Uz muzeju. 18. uzd. 18.1, 18.2. Lasi nodarbību piedāvājumu Latvijas muzejos! Atbildi uz izpratnes jautājumiem par nodarbību saturu! 60., 61. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt