Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
3. nodaļa. Blēņosimies! Darbi un nedarbi. 47. uzd. 1. Pastāsti: Ko bērni dara zīmējumos; kāpēc viņu rīcība ir bīstama? 56., 57. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 4. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as)
,
Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.)
,
Darbības vārds
,
Īstenības izteiksme (ir)
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Tagadnes laiks
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Sports un sportošana, spēles
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
,
Transports, ceļošana
,
Veselība un medicīna
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
4. Paņemu plaukstā un apmīļoju. 4.3. Latvijas kaimiņvalstis. 15. uzd. 15.2. Savieto attēlu par Igaunijas ievērojamākajām vietām ar atbilstošo aprakstu! 90., 91. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
7. nodaļa. Kas tu būsi? Es būšu… Profesiju pasaulē. 126. uzd. 3. Papildini zēna un policista dialogu par ceļu satiksmes noteikuma pārkāpumu! Izmanto dotās frāzes! 125. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. Paņemu plaukstā un apmīļoju. 4.3. Latvijas kaimiņvalstis. 14. uzd. 14.1.-14.2. Tūrisma objekti Lietuvā. Pastāsti: Kura vieta šķiet visinteresantākā? Kurp gribētu aizbraukt? 89. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Es esmu skolēns. 1.3. Es esmu pētnieks. 30. uzd. 30.1., 30.3. Lasi un pastāsti par dažādiem izgudrojumiem: tvaika lokomotīvi, skrituļslidām, brillēm un luksoforu! 30., 31. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt