Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
3. nodaļa. Mūsmājas. Es un mana ģimene. 43. uzd. 1.–3. Latviešu tautas pasakas par slinkās sievas pārmācīšanu. Pārveido pasaku vienkāršajā pagātnē! 42., 43. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 7. klasei mazākumtautību skolā
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as)
,
Darbības vārds
,
Īstenības izteiksme (ir)
,
Pagātnes laiks
,
Pasakas
,
Saliktie laiki (esmu bijis, biju slēpies)
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Tagadnes laiks
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B2
,
C1
Vecums
15-17 gadi
,
18+
Temats
Ģimene, radi, draugi
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Vērtības, ētika
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
,
Vaivade Vineta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
6. notikums. Smaržas mīļotajai meitenei jeb mīlestības apliecinājums. 3. daļa. 2. uzd. Paskaidro: Kuriem sakāmvārdiem par darbu tu piekrīti/nepiekrīti! Pamato viedokli! 77. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
9. notikums. Greizsirdības dēļ. 3. daļa. Dialogi: Radio klausītāju versijas par rīcību greizsirdības dēļ; stāsts par bruņotu laupīšanu kafejnīcā; gramatikas pārskats: Prievārda ‘dēļ’ lietojums; salikti pakārtoti teikumi. 14.–17. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. Darbs un finanses. 4. Lietišķas ģērbšanās padomi. Ieraksti teikumos dotos darbības vārdus pavēles izteiksmes vienskaitļa otrās personas formā!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, elaipa.lv
12. notikums. Pazudušie dokumenti. 2. daļa. Dialogi: Darbinieku izjautāšana par pazudušo dokumentu glabāšanu un apmeklētājiem; kukuļdošana. Gramatikas pārskats: Darbības vārdi vajadzības izteiksmē kopā ar īpašības vārdu. 28.–32. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt