Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
4. nodaļa. Ap–čī! Slimība klāt. Kā nesaslimt? 55. uzd. 1. Darbības vārdu vajadzības izteiksme. Pastāsti atbilstoši attēlos redzamajām situācijām: Kas jādara, lai būtu vesels? 65., 66. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 4. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as)
,
Darbības vārdi ar priedēkli (at-; pie-)
,
Darbības vārds
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Vajadzības izteiksme (jābūt)
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Ēšana un ēdieni, dzērieni
,
Kalendārs, laiks, diena, mēnesis, gads
,
Sports un sportošana, spēles
,
Veselība un medicīna
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Uzskates materiāls, tabula, atgādne
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
2. nodaļa. Rudens klāt! Braucam ekskursijā! 24. uzd. 1.-2. Izpēti vilcienu sarakstu un atbildi uz jautājumiem par vilciena pienākšanu un atiešanu, galamērķiem un pieturām! Veido jautājumus informācijas noskaidrošanai! 34. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
8. nodaļa. Skaitļu pasaulē. Kas? Kur? Kad? 156. uzd. 2. Pastāsti atbilstoši televīzijas programmai: Cikos sākas un beidzas filmas un raidījumi? 157. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
6. Ziemas prieki. 6.2. Slidotavā. 13. uzd. 13.2.-13.3. Lasi stāsta ”Bille” fragmentu par pirmo slidotavas apmeklējumu! Veido atstāstu un dialogu! 20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. Rudens dāvanas. 3.1. Daba dziedē. 3. uzd. 3.1., 3.2. Lasi dzejoli ”Zāļu māmiņa, zāļu bērniņi”! Atbildi uz dzejoļa izpratnes jautājumiem! 62. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt