Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
4. nodaļa. Ap–čī! Slimība klāt. Kā nesaslimt? 60. uzd. 1., 2. Izsaki attēlotajām situācijām atbilstošas pavēles! 68., 69. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 4. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
2. persona (tu, jūs)
,
Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.)
,
Darbības vārdi ar priedēkli (at-; pie-)
,
Darbības vārds
,
Pavēles izteiksme (lai ir!)
,
Rosinājuma teikums (!)
,
Salikts teikums
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Ēšana un ēdieni, dzērieni
,
Izglītība un skolas
,
Jūtas, emocijas
,
Ķermenis, izskats, īpašības
Valodas prasme
Runātprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
8. nodaļa. Skaitļu pasaulē. Matemātikas stundā. 141. uzd. 1.–7. Ž. Frīnsa grāmatas ”Skolotājs Jāps var visu” fragmenti. Teksta izpratnes jautājumi. 141., 142. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. nodaļa. Labrīt! Dodos uz skolu! Viena diena vasarā! 6. uzd. 1. Bērnu dienas režīms un nodarbes. Veido jautājumus un atbildes par attēliem! Izmanto dotās frāzes! 12., 13. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. nodaļa. Labrīt! Dodos uz skolu! Mana skolas soma. 12. uzd. 2. Dažādas situācijas mācību stundās. Pastāsti: Bez kādiem skolas piederumiem nevari iztikt? Palūdz tos klasesbiedram! Izmanto parauga frāzes! 18., 19. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Es esmu skolēns. 1.1. Atgriežos skolā. 2. uzd. 2.1. Veido stāstījumu par attēlos redzamo: skolu dažādos laikos! Izmanto dotās teikumu daļas! 9. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt