Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
4. nodaļa. Ap–čī! Slimība klāt. Pie ārsta. 74. uzd. 1., 2. Nosaki apgalvojumu patiesumu atbilstoši H. Loftinga grāmatas ”Doktors Dūlitls un viņa zvēri” fragmentam! 78., 79. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 4. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
Āfrika
,
Izsaukuma teikums (!)
,
Jautājuma teikums (?)
,
Literāra pasaka
,
Literatūra
,
Salikts teikums
,
Savvaļas dzīvnieki
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Vienkāršs teikums
,
Zooloģiskā dārza dzīvnieki
Valodas līmenis
B1
,
B2
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Veselība un medicīna
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Atsauces, informācija
,
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
6. Ziemas prieki. 6.1. Ziema klāt… 10. uzd. 10.1. Atbildi uz jautājumiem atbilstoši informācijai tekstā par Billes bērnību. 16., 17. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. nodaļa. Es augu un mainos. Mans dzīves stāsts. 13. uzd. 1.–4. Analizē Aspazijas dzejoli ”Pasaciņa”: Raksturo galveno tēlu un noskaņu; nosaki deminutīvus, raksturo noskaņu ar dotajiem īpašības vārdiem! 17.,18. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 8. nodaļa. Skaitļu pasaulē. 4. pielikums. Diktāts ar uzdevumu. Karalienes Elvīras bankas. Fragments no M. Cielēnas darba ”Mammas, tēti un citi”. Metodiskie ieteikumi. 95. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Es esmu skolēns. 1.2. Skaņu un krāsu pasaulē. 25. uzd. 25.1. Uzzīmē un izkrāso pasaku dzīvnieku! Uzraksti par to stāstījumu! Izmanto dotos jautājumus un papildini iesāktos teikumus! 25. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt