Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
4. nodaļa. Kas mums ir Latvija? Latvija – mūsu zeme. 181. uzd. 2. Latvijas vēsturiskie novadi. Izvēlies teksta izpratnes teikumiem atbilstošo noslēgumu! 109., 110. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 5. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
Iedzīvotāju skaits, raksturojums
,
Latvijas vēsturiskie novadi
,
Lībieši, lībiešu valoda
,
Novadi, pilsētas, ciemi
,
Novadu raksturojums un atšķirības
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Teikuma locekļu saistīšana
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
,
B2
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Latvija, cilvēki, notikumi
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Anspoka Zenta
,
Miņina Maija
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
4. nodaļa. Kas mums ir Latvija? Latvija – mūsu valsts. 150. uzd. 1.–4. Nozīmīgu Latvijas vēstures un kultūras objektu attēli: Veido stāstījumu pēc dotā plāna; noskaidro, pieraksti informāciju par izvēlēto objektu! 90., 91. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. nodaļa. Kas mums ir Latvija? Latvija – mūsu zeme. 183. uzd. 1.–6. Lieto U. Ausekļa dzejoļa tekstā iederīgos no dotajiem lietvārdiem atbilstošajā locījumā daudzskaitlī un vienskaitlī, nosaki to dzimti un locījumu! 110., 111. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. nodaļa. Kas mums ir Latvija? Apceļosim savu un citas zemes! 256. uzd. Skaidro J. Jaunsudrabiņa darba „Piemini Latviju” fragmentu par dzimteni! 147. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. nodaļa. Kas mums ir Latvija? Latvija – mūsu valsts. 163. uzd. 1., 2. Izdomā situācijas: Kad minētos sakāmvārdus var attiecināt uz Latvijas valsti? Iesaisti teikumos dotos vārdu savienojumus tiešā un pārnestā nozīmē! 98. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt