Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
8.nod. N. Ikstena “Ciems, kurā vārdi sasala gaisā”. Pasakas teksts ar vārdu un izteicienu skaidrojumiem. 87.-89. lpp.
Resurss
Ko pasaka pasaka? Lasāmā grāmata
Mācību joma
Daba un ģeogrāfija
,
Dialektismi
,
Frazeoloģismi
,
Kultūra
,
Kultūras personības
,
Laika apstākļi, gadalaiki, klimats
,
Latviešu valoda
,
Leksikoloģija un semantika
,
Literāra pasaka
,
Literatūra
,
Novadi, pilsētas, ciemi
,
Sinonīmi/antonīmi
,
Tēlainās izteiksmes līdzekļi
,
Vecvārdi/historismi
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
15-17 gadi
,
18+
Temats
Ģimene, radi, draugi
,
Jūtas, emocijas
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Mājas, dzīvesvieta
,
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Profesijas un nodarbes
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
,
Valstis, tautas un valodas
Valodas prasme
Lasītprasme
Autors
Briedis Raimonds
,
Ikstena Nora
,
Silova Rita
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Metodiskais līdzeklis
,
Teksts
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
1.nod. Leģendas. Indriķa Livonijas hronika. Pēclasīšanas uzdevumi: 21.6. uzd. Darbības vārdu nozīmes izpēte. Kaujas procesa norises secības noteikšana un pareizās atbildes. 23.-24. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1.nod. Leģendas. Indriķa Livonijas hronika. Teksts “Dzintara ceļš”. Pirmslasīšanas uzdevumi: 3.1. uzd. Vārdu krājuma apguve. Personvārdi, ģeogrāfiskie, tautību, tautu vai cilšu nosaukumi. 12. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3.nod. Latviešu tautas pasakas. Mūzikas instrumenti folklorā. V. Muktupāvela veidotais latviešu tautas mūzikas instrumentu iedalījums. 32. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
6.nod. A. Sakse “Narcise”. Papildu uzdevumi. 9.7. uzd. Savieto eponīmu ar atbilstošo skaidrojumu! Vārdu kartītes un pareizās atbildes. 79. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt