Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Cēloņi un sekas. Māksla. Kā rodas mākslas darbi? Vingrinājums “Process vai rezultāts?”. Salīdzini Dž. Polloka un J. Pauļuka mākslas darbus! 32. lpp.
Resurss
Domātprieks. Skolēna grāmatas
Mācību joma
Glezniecība
,
Kultūra
,
Kultūras personības
,
Latviešu valoda
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vizuālā māksla
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Filosofija, domāšana
,
Profesijas un nodarbes
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Autoru kolektīvs
,
Burāne Krista
,
Rocēna Ieva
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrs
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Daļa un veselums. Vēsture. Vēsturiskās personas. Vingrinājums “Ko es zinu par zināmajām vēsturiskajām personām?”. Izvērtē informāciju par sev zināmu vēsturisko personu! 24. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Daļa un veselums. Vēsture. Kas veido vēsturi? Pasaules notikumu hronika (70 000 p.m.ē.-mūsdienas). Izvērtē notikumu svarīgumu! Izmanto dotos jautājumus! 21. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Laiks un telpa. Matemātika. Kas ir laiks? Vingrinājums “Kas ir laiks?” un jautājumi pārrunām “Laiks”. Lasi M. Endes romāna “Momo” fragmentu par laika izpratni! 54. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Vēsture. Kāpēc radās… Uzdevums “Visādas lietas”. 15. darba lapa. Apraksti izgudrojumus un to nepieciešamību! 126. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt