Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Cēloņi un sekas. Māksla. Kā rodas mākslas darbi? Vingrinājums “Process vai rezultāts?”. Salīdzini Dž. Polloka un J. Pauļuka mākslas darbus! 32. lpp.
Resurss
Domātprieks. Skolēna grāmatas
Mācību joma
Glezniecība
,
Kultūra
,
Kultūras personības
,
Latviešu valoda
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vizuālā māksla
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Filosofija, domāšana
,
Profesijas un nodarbes
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Autoru kolektīvs
,
Burāne Krista
,
Rocēna Ieva
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrs
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Daba. Sapņi. Vingrinājums “Arī mēs šeit dzīvojam”. Analizē attēlu un notikumu no laika un telpas viedokļa! 19. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Laiks un telpa. Mūzika. Ceļojums laikā. Vingrinājums “Mūžība”. Lasi Dž. Džoisa darba fragmentu par mūžību un iztēlojies mūžības skanēšanu! 68. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Matemātika. Skaitļi. Grupas pētījums “Skaitlis kā simbols”. Jautājumi pārrunām “Skaitlis kā zīme”. 49. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Vērtības. Mūzika. Mūzika dzīvē. Vingrinājums “Kas var rasties mūzikas iespaidā?” 46. darba lapa. Nosaki: vai mūzika var radīt minētās emocijas! 157. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt