Cēloņi un sekas. Vēsture. Noziegums un sods. Vingrinājums “Atziņas no senebreju likumiem”. Jautājumi pārrunām “Likumi”. Mērķi, personības ieguvums vēstures izvērtēšanā un salīdzināšanā ar šodienu, metodiskie ieteikumi. 43. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Vēsture. Patiesais vai izdomātais? Vingrinājums “Teikas”. Mērķi; personības ieguvums informācijas analizēšanā un secinājumu veidošanā; informācija par teiku krājumiem; J. Apala skaidrojums par ezerpilīm; metodiskie ieteikumi. 61.-62. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bilingvālā izglītība daudzkultūru vidē: skola un izglītības politika. Kopienas iesaistīšana mācību procesā. Pieejas valodas apguves plānošanai. Kanādā īstenota projekta analīze. Aptauja par daudzvalodu lasīšanu, divvalodu grāmatu un stāstu projekts, akadēmiskas valodas apguves darbības shēma. 103.–122. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv