Cēloņi un sekas. Vēsture. Vietējas un pasaules mēroga sekas. Vingrinājums “Dažādi kari”. Mērķi, personības ieguvums argumentēšanā un viedokļa uzklausīšanā, metodiskie ieteikumi. 44. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.4. Metode ”Zinu, vēl nezinu, jautājums”. Sociālā un pilsoniskā joma. Darbs ar tekstu ”Molotova – Rībentropa pakts”: Mācību mērķis un metodiskie ieteikumi teksta analīzei. 184., 185. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bilingvālā izglītība: citu valstu politikas dokumenti un labās prakses piemēri. Pieredze Īrijā. Pirmās un papildu valodas apguve. Angļu valodas mācīšana ar mācību programmas palīdzību. Valodas izpratnes veicināšana. Kultūras kompetences veidošana. 14.–20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Ceļvedis pedagogiem darbam ar reemigrantu bērniem. Ieteikumi pedagogiem reemigrantu bērnu iekļaušanai mācību vidē. Dzīves un mācību vides atšķirības. Apjukumu radošie faktori un ieteikumi palīdzībai reemigrējušajām ģimenēm. Izglītības pieredze Latvijā un ārvalstīs: pamatskolas Anglijā; izglītība Vācijā; skolēni no arābu zemēm. 1.–48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv