Esošais un neesošais. Daba. Vienradzis un citi retumi. Vingrinājums “Katram dzīvniekam ir vismaz viena vienradža pazīme”. Mērķi; personības ieguvums loģiskās domāšanas attīstībā; metodiskie ieteikumi. 56. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Valoda. Žestu un skaņu valoda. Spēle “Sarunas caur stiklu”. Jautājumi pārrunām “Žestu un skaņu valoda”. Mērķi; personības ieguvums: ar kustībām attēlot domu, ieklausīties citos un koriģēt savu viedokli; metodiskie ieteikumi. Informācija par žestiem un mīmiku. 65. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Grāmatas mērķi. Filosofijas jautājumu saistība ar mācību priekšmetiem. Filosofija kā instruments. 10. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Māksla. Kādēļ man patīk, bet tev – nē? Vingrinājums “Ko katrs domā?”. H. Bidstrufa karikatūras “Glezna” analīze. Jautājumi pārrunām “Uzskatu dažādība”. Mērķi; personības ieguvums spriestspējas un gaumes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; filosofu atziņas par mākslas darba vērtību. 48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv