Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Esošais un neesošais. Ievads. Vingrinājums “Kas var notikt un kas nevar?” 23. darba lapa. Sagrupē dotos piemērus! 134. lpp.
Resurss
Domātprieks. Skolotāja grāmata
Mācību joma
Augi un dzīvnieki
,
Daba un ģeogrāfija
,
Latviešu valoda
,
Salikts pakārtots teikums
,
Salikts teikums
,
Vēsture un sociālās zinības
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Filosofija, domāšana
,
Kalendārs, laiks, diena, mēnesis, gads
,
Ķermenis, izskats, īpašības
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Autoru kolektīvs
,
Burāne Krista
,
Rocēna Ieva
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrs
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Laiks un telpa. Valoda. Vārdi laikā un telpā. Vingrinājums “Kā rodas nosaukumi?”. Iztēlojies Rīgas ielu nosaukumu izveidi! Rīgas karte ap 1500. g. 35. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Ievads. Vingrinājums “Tas, kas ir īsts un kas tikai šķiet īsts”. 22. darba lapa. Izvērtē dotos piemērus! 133. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Daļa un veselums. Mūzika. Viens un vairāki mūzikas instrumenti. Jautājumi pārrunām “Kas ir orķestris?”. Uzdevums “Mūzikas instrumentu grupas”. Simfoniskā orķestra instrumentu attēli un izvietojums. Raksturo grupas un to izpildīto mūziku! 62. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Vēsture. Kas būtu, ja būtu? Vingrinājums “Notikumu ietekme” un “Vai nenotikušais ietekmē?”. Jautājumi pārrunām “Kas būtu, ja būtu?”. Vēstures jēdziena izpratne un modelēšana. 30.-31. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt