Esošais un neesošais. Ievads. Vingrinājums “Tas, kas ir īsts un kas tikai šķiet īsts”. Mērķi; personības ieguvums analīzē un klasifikācijā; metodiskie ieteikumi. 55. lpp.
Temats
Filosofija, domāšanaValodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Ievadvārdi: Cilvēka dzīve kā labirints. Filosofijas mērķi. 9. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Māksla. Kādēļ man patīk, bet tev – nē? Vingrinājums “Ko katrs domā?”. H. Bidstrufa karikatūras “Glezna” analīze. Jautājumi pārrunām “Uzskatu dažādība”. Mērķi; personības ieguvums spriestspējas un gaumes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; filozofu atziņas par mākslas darba vērtību. 48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv