Esošais un neesošais. Matemātika. Skaitļi. Grupas pētījums “Skaitlis kā simbols”. Jautājumi pārrunām “Skaitlis kā zīme”. Mērķi; personības ieguvums informācijas atlasīšanā un apkopošanā; metodiskie ieteikumi. 70. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.13. Vizītkaršu veidošana. Vizītkartes ”Ceļojums grādu tīklā” veidošana. Dabaszinību mācību joma. Skolēna darba lapa. 2. uzd. Nosaki objektus pēc to dotajām koordinātām! 224. lpp. Atbildes (Ziemeļeiropas dabas objekti). 225. lpp
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv