Esošais un neesošais. Matemātika. Skaitļi. Grupas pētījums “Skaitlis kā simbols”. Jautājumi pārrunām “Skaitlis kā zīme”. Mērķi; personības ieguvums informācijas atlasīšanā un apkopošanā; metodiskie ieteikumi. 70. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Latvijas daba. Ķemeru purvs. Ievieto vārdu atbilstošajā teikumā!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, valoda.lv
Esošais un neesošais. Pielikums. Mācību procesā izmantojamo darbu reprodukcijas. 61.-64. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skaitļa vārds. 5. uzdevums. Cukurs un sāls pārtikā. Raksti tekstā minētos skaitļa vārdus vārdiem!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, maciunmacies.valoda.lv