Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Jautājumi pārrunām “Klusēšanas valoda”. Vingrinājums “Klusēšana”. Valodas esamības analīze. Mērķi; personības ieguvums: analizēt un sintezēt; metodiskie ieteikumi. 66.-67. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Ceļvedis pedagogiem darbam ar reemigrantu bērniem. Ieteikumi pedagogiem reemigrantu bērnu iekļaušanai mācību vidē. Dzīves un mācību vides atšķirības. Apjukumu radošie faktori un ieteikumi palīdzībai reemigrējušajām ģimenēm. Izglītības pieredze Latvijā un ārvalstīs: pamatskolas Anglijā; izglītība Vācijā; skolēni no arābu zemēm. 1.–48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv