Esošais un neesošais. Vēsture. Kā mēs atceramies? Vingrinājums “Mana atmiņa”. Mērķi; ieguvums personīgās pieredzes aktualizēšanā; metodiskie ieteikumi. 61. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Daļa un veselums. Mūzika. Viens un vairāki mūzikas instrumenti. Jautājumi pārrunām “Kas ir orķestris?”. Uzdevums “Mūzikas instrumentu grupas”. Mērķi, personības ieguvums mūzikas izpratnē un pētniecisko prasmju attīstīšanā, metodiskie ieteikumi. 35. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Ievads. Dažādu laika posmu filosofu uzskati cēloņsakarību izpētē. 37. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Vingrinājums “Kad, kur un kāpēc cilvēki klusē?”. Klusēšanas situāciju analizēšana. Mērķi; personības ieguvums: analizēt un interpretēt; metodiskie ieteikumi. Informācija par klusuma metaforisko un semantisko nozīmi. 66. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv