Esošais un neesošais. Vēsture. Kas būtu, ja būtu? Vingrinājums “Notikumu ietekme” un “Vai nenotikušais ietekmē?”. Jautājumi pārrunām “Kas būtu, ja būtu?”. Mērķi; personības ieguvums kritiskās domāšanas attīstīšanā; metodiskie ieteikumi. 64. lpp.
Temats
Filosofija, domāšanaValodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Laiks un telpa. Māksla. Mandala. Uzdevums “Mandala dabā” un “Mandala”. Kalačakras mandalas aplūkošana. Mērķi; personības ieguvums asociatīvās domāšanas un pašapceres attīstīšanā un koncentrēšanās spēju izkopšanā; metodiskie ieteikumi. Mandalas jēdziena skaidrojums. 85. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv