Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Fizika 7.-9. klasei. 6. Mijiedarbība un spēks. 6.3. Spēki ap mums: Smaguma spēks. 6.3. uzd. Salīdzini brīvās krišanas paātrinājumu uz dažādām planētām! Uzraksti secinājumus! 56. lpp.
Resurss
LAT2 Mācību satura un valodas apguve fizikā 7.–9. klasei. Mācību līdzeklis skolēnam
Mācību joma
Astronomija, debess ķermeņi
,
Daba un ģeogrāfija
,
Latviešu valoda
,
Leksikoloģija un semantika
,
Skaitļa vārds
,
Svešvārdi jeb internacionālismi
,
Tekstveide
,
Termini
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
Temats
Fizika
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Mērvienības
,
Skaitļi
,
Zinātne, zinātnieki
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Krūmiņa Ata
,
Stunžāne Raisa
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Uzskates materiāls, tabula, atgādne
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Fizika 7.-9. klasei. 9. Elektriskā strāva. 9.2. Elektriskā ķēde. 9.6. uzd. Uzzīmē elektrisko ķēžu shēmas! Izmanto elekstriskās ķēdes elementu grafiskos apzīmējumus! Nosauc elektrisko ķēžu elementus! 98. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Fizika 7.-9. klasei. 7. Darbs, enerģija un jauda. 7.3. Kinētiskā un potenciālā enerģija. Terminu skaidrojums, formulas, shematiskie attēli. 7.8. uzd. Uzraksti enerģijas veidu un mehāniskās enerģijas veidu piemērus! 73.-74. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Fizika 7.-9. klasei. 1. Fizika – ievadjautājumi. Fizikas pamatuzdevumi, sadaļas un pamatjēdzieni. 1.1. uzd. Uzraksti ķermeņu nosaukumus un norādi tos veidojošās vielas! 6. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Fizika 7.-9. klasei. 9. Elektriskā strāva. 9.5. Vadītāju slēgumi – virknes un paralēlie. 9.15. uzd. Izsaki vienādās vienībās un salīdzini dotos lielumus! 106. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt