Daļa un veselums. Ievads. Vingrinājums: Vai viss sastāv no mazām daļām? Mērķis, personības ieguvums, metodiskie ieteikumi un papildu informācija. 21. lpp.
Mācību joma
Latviešu valodaTemats
Filosofija, domāšanaValodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Māksla. Mānīgais vilnis. Uzdevums “Līniju spēle”. Abstrakts grafiskais darbs ar optisku efektu. Vingrinājums “Kas ir opart?”. Mērķi; personības ieguvums koncentrēšanās spēju un precizitātes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi. 69. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Māksla. Kādēļ man patīk, bet tev – nē? Vingrinājums “Ko katrs domā?”. H. Bidstrufa karikatūras “Glezna” analīze. Jautājumi pārrunām “Uzskatu dažādība”. Mērķi; personības ieguvums spriestspējas un gaumes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; filosofu atziņas par mākslas darba vērtību. 48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv