Jaunie laiki – 18. un 19. gs. pirmā puse. G. F. Stendera darinājumi un piemiņas veltījumi mūsdienās. Savieto nosaukumu ar atbilstošo attēlu! 5. lpp. Atbildes 10. lpp.
Mācību joma
Apgaismības laikmets, Arhitektūra un ainavas, Daba un ģeogrāfija, Kultūra, Kultūras personības, Latviešu valoda, Latvijas teritorija 13.gs.-19. gs. I puse, Novadi, pilsētas, ciemi, Stenders Gothards Frīdrihs (Vecais Stenders), Vārdkopas (plats ceļš, palīdzu mammai), Vēsture un sociālās zinības, Vienkāršs teikums, Vizuālā māksla, Zemeslode, kontinentiValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.13. Vizītkaršu veidošana. Mākslas stila vizītkartes veidošana. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Skolēna darba lapa. 1.–4. uzd. Raksturo mākslas stilu; veido video vizītkarti! 220., 221. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
10. Kurš var palīdzēt? H cilne. Ārkārtas situācijas. Veido attēliem atbilstošus dialogus no dotajām frāzēm!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, maciunmacies.valoda.lv