Jaunlatvieši un nacionālā atmoda. Kultūras darbinieki un viņu uzskati. Atzīmē autora citātā paustajai domai atbilstošo apgalvojumu! 15. lpp. Atbildes 18.lpp.
Mācību joma
Alunāns Juris, Barons Krišjānis, Dziesmiņas, Dziesmu svētku sākumi, Jaunlatviešu kustība, Kronvalds Atis, Kultūra, Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas, Latviešu valoda, Literatūra, Nacionālās atmodas kustība 19. gs. II pusē, Personības veidošanās, identitāte, Publicistika, periodika, Vēsture un sociālās zinībasValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Daļa un veselums. Daba. Vingrinājums “Atceries!”. Eseju temati par sevi pasaulē un pasaules glābšanas nepieciešamību. 14. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Datorlingvistika / korpuslingvistika. Informācija par ar jomu saistītām personālijām, izglītības iestādēm, valodniecības materiāliem, literatūras avotiem un datubāzēm. Apraksts: Vēstures, biogrāfijas un darbības raksturojums; devums un nozīme; informācijas avoti un attēli.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv
Laiks un telpa. Māksla. Mandala. Uzdevums “Mandala dabā” un “Mandala”. Kalačakras mandalas aplūkošana. Mērķi; personības ieguvums asociatīvās domāšanas un pašapceres attīstīšanā un koncentrēšanās spēju izkopšanā; metodiskie ieteikumi. Mandalas jēdziena skaidrojums. 85. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Gustavs Bergmanis. Luterāņu garīdznieks, grāmatizdevējs, bibliofils, folklorists. Dzīves gājuma apraksts, attēli, nozīmīgākie darbi.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv