Kultūras identitāte un valstiskā piederība. Latvija, tās vēsture. 7.2. Intervija raidījumā “Latvijas stāsti Latvijas simtgadei” ar Mārupes vēsturnieci G.Lielkāju par represētajiem un aizsargiem. Darbības vārdu sarunvalodas saīsinātu formu lietojums ‘bij”, ‘i”,’vaig’. Līdzskaņa zudums partikulā ‘kau’. Barbarisma ‘fundamente’ lietojums. 2. ekrāns
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as), Apstākļa vārds, Apstāklis (kā? kad?), Darbības vārds, III konjugācija (lasu-lasīju), Īstenības izteiksme (ir), Jautājuma teikums (?), Laika (vakar), Latviešu leģionāri, Leksikoloģija un semantika, Nekārtnie (būt, iet, dot), Nenoteiktības (kaut), Nenoteiktie (kaut kāds, -a), Partikula, Represijas, deportācijas, rusifikācija, disidenti, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Tiešā/netiešā runa un citāti, VietniekvārdsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Kultūras identitāte un valstiskā piederība. Svētki. 7.14. Saruna raidījumā “Kā labāk dzīvot” par 4. maija svētku svinēšanas tradīcijām. Darbības vārda ‘būt’ saīsinātā sarunvalodas forma. Barbarismu ‘forši’, ‘bišķiņ’ izmantojums. Neliterāras kārtas skaitļa vārda lokatīva formas lietojums. 2. ekrāns
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, valoda.lv