Kultūras identitāte un valstiskā piederība. Latvija, tās vēsture. 7.2. Intervija raidījumā “Latvijas stāsti Latvijas simtgadei” ar Mārupes vēsturnieci G.Lielkāju par represētajiem un aizsargiem. Darbības vārdu sarunvalodas saīsinātu formu lietojums ‘bij”, ‘i”,’vaig’. Līdzskaņa zudums partikulā ‘kau’. Barbarisma ‘fundamente’ lietojums. 2. ekrāns
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as), Apstākļa vārds, Apstāklis (kā? kad?), Darbības vārds, III konjugācija (lasu-lasīju), Īstenības izteiksme (ir), Jautājuma teikums (?), Laika (vakar), Latviešu leģionāri, Leksikoloģija un semantika, Nekārtnie (būt, iet, dot), Nenoteiktības (kaut), Nenoteiktie (kaut kāds, -a), Partikula, Represijas, deportācijas, rusifikācija, disidenti, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Tiešā/netiešā runa un citāti, VietniekvārdsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Kultūras identitāte un valstiskā piederība. Latvija, tās vēsture. 7.3. Diriģenta M.Sirmā uzruna kopkorim XXVI Vispārējo latviešu Dziesmu svētku mēģinājumā. Neliterāras pavēles izteiksmes formas lietojums ‘nesākiet’. Neliterāras darbības vārdu īstenības izteiksmes formu lietojums pavēles izteiksmes formu vietā. Līdzskaņa zudums partikulā ‘kau’. Neliterārs apstākļa vārda ‘kad’ lietojums saikļa ‘ka’ vietā. 3. ekrāns
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, valoda.lv