Laiks un telpa. Daba. Dzīves telpa. Vingrinājums “Mājas”. O. Stumbrs dzejoļa “Lineāls” domas analīze. Mērķi; personības ieguvums pasaules kā māju uztveres sapratnē; metodiskie ieteikumi. 76. lpp.
Mācību joma
Daba un ģeogrāfija, Dzeja, Latviešu valoda, Literatūra, Tropi, Vēsture un sociālās zinībasValodas līmenis
C1Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Daļa un veselums. Daba. Vingrinājums “Ābola serde”. Mērķi, personības ieguvums, metodiskie ieteikumi. 22. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Valoda. Žestu un skaņu valoda. Spēle “Sarunas caur stiklu”. Jautājumi pārrunām “Žestu un skaņu valoda”. Mērķi; personības ieguvums: ar kustībām attēlot domu, ieklausīties citos un koriģēt savu viedokli; metodiskie ieteikumi. Informācija par žestiem un mīmiku. 65. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.12. Emuāru, video, animācijas filmu veidošana. Video ”Virtuālais jūgendstila dzīvoklis un tā iemītnieki” veidošana. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Mācību mērķi un sasniedzamie rezultāti. Metodiskie ieteikumi. 212.–214. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv