Latvijas daba un ģeogrāfija. Iedzīvotāju portrets. Iepazīsti lībiešu un latgaļu rakstu valodu. Pareizās atbildes uzdevumam 6. lpp. Nosaki dotajiem vārdiem un izteicieniem atbilstošus latgaļu un lībiešu tekstu fragmentos! 7. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.4. Metode ”Zinu, vēl nezinu, jautājums”. Sociālā un pilsoniskā joma. Darbs ar tekstu ”Molotova – Rībentropa pakts”: Mācību mērķis un metodiskie ieteikumi teksta analīzei. 184., 185. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Valodas un satura integrēta apguve. CLIL termina skaidrojums. Tā saturs, mērķis. Tematu izvēršana valodas apguvē. Valodas izmantošana satura apguvē (instruments, mērķis, saziņas rīks). Žanrā (runā, rakstos) balstīta mācīšana. CLIL formas skolā. 6’20” – 45’55”
Uz materiālu
Video fails, www.youtube.com
Vecāku rokasgrāmata “Divvalodīgi bērni”. Biligvālās izglītības jēdziens, mīti un realitāte. Bērna valodas attīstība, apguvi ietekmējošie un traucējošie faktori. Mācību motivācijas nozīme un tās veicināšanas paņēmieni, veiksmīga skolēna pieredze un tās veidošana. Vecāku loma un ieteikumi valodu apguvē. 67 lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv