Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Skolotāja grāmata. 4. nodaļa. Esmu filozofs… 2. pielikums. Atstāstījums ar uzdevumu. Pasaka ”Zelta zivtiņa”. Diskusijas uzdevumi. 72., 73. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 8. klasei mazākumtautību skolā. Skolotāja grāmata
Mācību joma
Komata lietošana
,
Lielie sākuma burti
,
Pareizrakstība un pieturzīmes
,
Pasakas
,
Punkta lietošana
,
Tekstveide
,
Tiešā/netiešā runa un citāti
Valodas līmenis
B2
,
C1
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
Temats
Ģimene, radi, draugi
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
,
Vērtības, ētika
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Metodiskais līdzeklis
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Sakāmvārdu un darbības vārdu apguve. Pieticības vērtība. Veido sakāmvārdu: saliec vārdos nepieciešamās garumzīmes! Pastāsti par sakāmvārda atbilstību attēlā redzamajam! 19. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. nodaļa. Lai nav garlaicīgi! Mans vaļasprieks. 17. uzd. 1.–4. Pasaules apceļošanas plāni. Nosaki Latvijas burātājus raksturojošos apgalvojumus! Atrodi tiešās runas teikumus, skaidro pieturzīmju lietojumu! 16., 17. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 1. nodaļa. Varu, protu, uzdrīkstos… 2. pielikums. Klausīšanās teksts. Latviešu tautas pasaka ”Eža kažociņš”. Metodiskie ieteikumi. Teksta fragmenti sakārtošanai pareizā secībā. 19., 20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
7. nodaļa. Leģendas dzīvo. Sensenos laikos. 115. uzd. 1.–4. Dzīve kā trilleris. M. Džeksons: Izraksti leģendu raksturojošu informāciju! Sakārto plāna punktus pareizā secībā! 120.–122. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt