Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Skolotāja grāmata. 7. nodaļa. Muzejs – tas ir interesanti. 7. pielikums. 1. diktāts. Kārļa Skalbes Saulrieti. Skaitļa vārdu rakstība. Metodiskie ieteikumi. 104. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 6. klasei mazākumtautību skolā
Mācību joma
Kārtas sk.v. (otrais, ā)
,
Komata lietošana
,
Pamata (divi, -as)
,
Pareizrakstība un pieturzīmes
,
Punkta lietošana
,
Salikts pakārtots teikums
,
Savrupinājumi (...tur, lejā, ...)
,
Skaitļa vārds
,
Skaitļa vārdu savienojumi (gadskaitļi)
,
Skalbe Kārlis
,
Vienlīdzīgi teikuma locekļi (kas un kas?)
Valodas līmenis
B1
,
B2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
Temats
Teātri, kino, koncerti, muzeji
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Rakstītprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Pamiljane Laima
,
Vaivade Vineta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Metodiskais līdzeklis
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
7. nodaļa. Muzejs – tas ir interesanti. Rakstnieks un muzejs. 169. uzd. 1.–3. Teksts par Sudrabu Edžus dzimtajām mājām Siliņi: Izrunā skaitļa vārdus pareizi; veido trīs jautājumus ar personvārdu, vietas nosaukumu un gadskaitli atbildē! 139., 140. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. nodaļa. Rudens klāt! Uz kino! 33. uzd. 1., 2. Izvērtē filmu aprakstus: Uzraksti visām filmām kopīgo! Pastāsti par redzētajām filmām! 42.–44. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
10. Brīnumainā un noslēpumainā Latvija. 9. Rundāles pils skaitļos. Ievieto teksta izpratnes teikumos pareizos no dotajiem gadskaitļiem atbilstoši informācijai stāstījumā!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, elaipa.lv
7. nodaļa. Muzejs – tas ir interesanti. Rakstnieks un muzejs. 170. uzd. 1., 2. Tekstā par A. Upīša muzeju izrunā skaitļa vārdus pareizi un izraksti tos! Nosaki skaitļa vārdu iedalījumu pēc uzbūves un nozīmes! 140., 141. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt